22 Aralık 2016 Perşembe

KIZIL DÜŞLER - 4



Belki küçük bir Akdeniz kasabasında...
Belki büyük Kuzey Işıklarının altında...
Geceyi aydınlatacak sıcak bir ışık olsun hep
Kızıl Düşlerinde...

Ay Güneş'e tutuldu,
Ben sana tutuldum,
Kızıl Düşlerimde...

Sabahımdın,
Öğlenim ve akşamımdın,
Sol yanımdın hep, kalbimin üzerinde...
Çok gündüzdü ama
Öptüm seni gökkuşağı dudaklarından
Ve hiç bitmesin istedim film
Kızıl Düşlerimde...

Kızıl bir güneş doğdu,
Bugün, yıllar önce...
Gözleri iri, dudakları şarap...
Ve büyüdü güneş, ısıttı yeryüzünü...
Kızıl bir aşk doğdu,
Bir gün, zamandan önce...
Onurlu, hayallerine özlem dolu
Ve sardı alev saçlarıyla bedenimi,
Aydınlattı ateşiyle Kızıl Düşlerimi...

Şiir güzel
Sen güzel
Güzel-sen
Şiir güzel
Şiir-sen
Sen güzel
Güzelsin
Şiirsin

Sevgilim,
Üşüyorum...
Isıt beni
Kızıl Düşlerimde...

Çocukluk anılarım,
Gençlik heyecanlarımsın...
Dünüm ve bugünümsüm...
Yarınımın yaşanmışlıkları ol
Kızıl Düşlerimde...

Özlemek anlamını yitirdi benliğimde...
Hayır seni özlemedim...
Hem de hiç özlemedim!
Ben sensizim...
Senden yoksunum
Kızıl Düşlerimde...

İyi geceler gündönümüm...
Kışım,
En uzun gecem,
En güzel günüm...
İyi geceler Kızıl Düşlerim,
İyi geceler!

(Görsel: Onur Diribaş - Red Dreams Seashell)
(Müzik : Led Zeppelin - Stairway to Heaven)

Hiç yorum yok: