2 Nisan 2016 Cumartesi

KIZIL DÜŞLER - 2



Uyku ile uyanıklık arasında
Bekliyordum seni
Kızıl Düşlerimde...

Sokaklarında dolaştım dün gece,
Kızıl Düşlerimde...

Seninle aşkı
Yeniden öğreniyordum
Kızıl Düşlerimde...

Seninle uyanıyor,
Seninle güne başlıyorum
Her sabah
Kızıl Düşlerimde...

Saçında bahar polenleri
Yanıma gelince sen
Saçını okşuyor, polenleri üflüyorum
Kızıl Düşlerimde...

Portakal kokuyordu düşlerim
Ve portakal hep hüzünlendirirdi seni
Kızıl Düşlerimde...

Baharın ilk güneşi gibi
Doğdun Kızıl Düşlerime...

Senden önce şiir nedir bilmezdim
Seninle şiiri sevdim
Ve şiir yalnızca sana yakışıyordu
Kızıl Düşlerimde...

Sen benim
En güzel şiirimsin
Kızıl Düşlerimde...

Kızıl bir gün batımıydı saçların
Ve omzunda beyaz köpüklü Akdeniz
Ilık bir yaz akşamıydı tenin
Ve teninde gece,
Gecede şiir,
Şiirde sesin,
Sesinde düşüm,
Düşümde sen...
Seninleydim ansızın dün gece
Kızıl Düşlerimde...

(Görsel: Özgür Bolkan Serdengeçti - İznik Gölü)
(Müzik : Dalida - Love In Portofino)

2 yorum:

Aslısın dedi ki...

Çok guzel, daha sık yazsan ya.

Onur Diribaş dedi ki...

Aslısın, çok teşekkür ederim :) Arada küçük küçük Kızıl Düşler'i yazıyorum, biriktikçe yayınlıyorum. Ve emin ol Kızıl Düşler daha çok uzun süre devam edecek ;)