4 Ağustos 2013 Pazar

BURADA OLMANI NE ÇOK İSTERDİM (HOW I WISH YOU WERE HERE)



Roger Waters'ın müzisyenliğini (evet David Gilmore'cuyum ben) ve Pink Floyd içindeki para odaklı iç çekişmelerini hiç bir zaman sevememişimdir. Bu nedenle ne ilk konserine (20.06.2006), ne de bu geceki konserine (04.08.2013) gitmek gibi bir düşüncem olmadı. Ama şunu da her zaman iyi bildim ki verdiği konserlerin konsepti her zaman görsel bir şölen olmuştur ve olacaktır da...

Ancak bu geceki konser öncesi yayılan, "Duvara" yansıtılacak olan isimler arasında Menderes'in de bulunması, herkes gibi benim de midemi bulandırmıştı. İşlediği suç ne olursa olsun, kişinin idam edilmesini elbette onaylamıyorum. Ancak Uğur Mumcu ve Hrant Dink isimleri yanında abesle iştigal ediyordu Adnan Menderes...

Hızlıca bu fikirden vazgeçip (sessiz sedasız) ve sürpriz bir şekilde, Gezi Direnişinde kaybettiğimiz canlarımızı "Duvara" yansıtmış olmasını gözlerim yaşlı bir şekilde ayakta alkışlıyorum!

Bize, demokrasiye, Ethem Sarısülük'e, Ali İsmail Korkmaz'a, Abdullah Cömert'e, Mehmet Ayvalıtaş'a, komiser Mustafa Sarı'ya, Gezi'ye ve direnişe duyduğun saygı için teşekkür ederim Roger Waters...

(Görsel: Anonim - The Wall Live - Roger Waters - İstanbul - 04.08.2013)
(Müzik: Pink Floyd - Wish You Were Here - P.U.L.S.E. Live - 1994)

Hiç yorum yok: